Reklamační řád


exclamation_mark_slickstyle Záruka 24 měsíců.

Na zboží u nás zakoupené má zákazník možnost uplatnit právo z vady do 24 měsíců od jeho převzetí. Na zboží, které má jasně stanovenou dobu použitelnosti potom po danou dobu použitelnosti produktu. Tato záruka se nevztahuje na zboží poškozené či opotřebené v důsledku jeho obvyklého užívání.

exclamation_mark_slickstyle Právo na odstoupení od kupní smlouvy.

Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Postup pro odstoupení od kupní smlouvy včetně formuláře ke stažení je obsažen v bodě 5obchodních podmínek.

exclamation_mark_slickstyle Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití.

  • Z hygienických důvodů nelze (bez zjevné závady) vracet použité kosmetické přípravky.
  • Kosmetické přípravky na vlasy jsou z velké většiny na bázi vosku a tomu podobných složení, které je citlivé na extrémní teploty, především v letních měsících může vlivem vysokých teplot při přepravě zboží dojít k roztátí produktu, tento proces bohužel není v našich silách nikterak ohlídat a neručíme tedy za špatné skladování zboží při jeho přepravě přepravní společností. Uděláme však maximum pro to, abychom tomuto zamezili a při objednávce pohlídáme informovanost zákazníků o tomto možném problému.
  • Zboží od nás odchází kvalitně zabalené a zkontrolované, neručíme však za případné poškození ze strany přepravní společnosti a takovéto vady je nutno reklamovat u přepravce. Nejlépe ihned při předání zboží přepravcem.
  • Neneseme odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, nesprávným skladováním, nesprávným zacházením a mechanickým poškozením, které vznikly nedodržením pokynů návodu k užití výrobku.
  • Zboží bylo opotřebeno v důsledku jeho obvyklého používání.
  • Uplynula záruční lhůta zboží.

I přesto, že Vám nejsme schopni v těchto případech zboží reklamovat, rozhodně jsme tu pro Vás a jsme připraveni jakýkoliv z výše uvedených problémů s Vámi konzultovat a poradit nejlepší možné řešení, sjednat adekvátní nápravu, případně poskytnout slevu pro Váš další nákup v našem obchodě.

sipka_00 Postup reklamace zboží.

Reklamované zboží je nutno řádně zabalit a zaslat spolu s vyplněným reklamačním protokolem a dokladem o zakoupení na naši adresu:

SLICKSTYLE.cz
Tomáš Braxatoris
Čsl. armády 2090/24
787 01 Šumperk

Reklamované zboží nám, prosím, neposílejte na dobírku. Zboží na dobírku nebudeme přebírat. Je nutné balíček poslat klasickým způsobem bez dobírky.

Při uplatňování reklamace Vám vždy vystavíme potvrzení o přijetí reklamace.

V případě uznání reklamace Vám budou náklady na dopravu spojené s reklamací zboží vráceny na základě zaslaného potvrzení o podání zásilky.

Reklamace musí být vyřízena v zákonem stanovené 30-ti denní lhůtě. V opačném případě má zákazník právo odstoupit od smlouvy.

Reklamační protokol ke stažení.

 

Aktualizováno dne 20.1.2020.

 

slickstyle_l0g0


 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz