Hanz de Fuko Invisible Shave Cream neviditelný krém na holení 237 ml

Kód: 4567
679 Kč
Skladem
Možnosti doručení

Luxusní bezbarvý krém na holení Hanz de Fuko se 13 přírodními výtažky. Pohodlné oholení a uklidněná pokožka zajištěny, zarostlé vousy a podráždění vyloučeny.

Detailní informace

Kamenná prodejnaNuselská 50 v Praze

Věrnostní programRegistruj se a ušetři

SLICKSTYLE PARTNERNízké ceny pro profíky

Detailní popis produktu

Luxusní bezbarvý krém na holení Hanz de Fuko se 13 přírodními výtažky. Pohodlné oholení a uklidněná pokožka zajištěny, zarostlé vousy a podráždění vyloučeny.

K čemu je to dobré?

Pro nejhladší oholení bez zbytečně podrážděné pokožky. Navíc jde o krém bezbarvý, díky čemuž je velmi vhodný i pro jemné úpravy kontur.

Proč to funguje?

I tentokrát tajemství tkví v obsahu lahvičky. Krém totiž tvoří protizánětlivé a omlazující bambucké máslo, vyživující avokádový olej, olej ze semínek jojoby bojující proti zarudnutí, antioxidanty nabytý olivový olej a čisticí a vyživující výtažky z aloe vera, přesličky, lopuchového kořene, vodilky, rakytníku, červené řasy, bílého čaje, granátového jablka, zimolezu a kapustoně brazilské.

Jak použít?

Poctivou porci krému napumpujte do dlaně a jemně naneste na předem namočenou část obličeje, kterou se chystáte holit. Po samotné proceduře omyjte vlažnou vodou.

Doplňkové parametry

Kategorie: Krém na holení
Obsah: 237 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Moderní, minimalistické, designové. Asi tak by se dalo vyjádřit pojetí prémiové pánské kosmetiky od americké značky Hanz de Fuko. Její historie sahá do roku 2009 a hlavní myšlenkou bylo vytvořit něco nového, neotřelého, revolučního. Zkrátka produkty nejvyšší kvality pro perfektní styling vlasů, vlasovou a tělovou péči. Zakladel značky David Alfonso si dal za cíl ve značce odrazit subkulturu Venice v Kalifornii, místa, které doslova žije kreativním individualismem. Hanz de Fuko si velmi rychle získala oblibu milionů zákazníků z celého světa a stala se pro ně kultem.

Za zmínku určitě stojí i fakt, že si tuto značku oblíbila i spousta celebrit a víc než rád s těmito produkty pracuje sám Daniel Alfonso, barber světové třídy, který pečuje o taková jména jako je například rapper G-Eazy nebo model Mariano Di Vaio. Z nabídky velmi doporučujeme Hanz de Fuko Claymation, hybrid který v sobě kloubí to nejlepší z hlíny a vosku. Velmi pravděpodobně jde o absolutní bestseller značky a vůbec jeden z nejprodávanějších vlasových stylingů na světě.