Pacific Shaving Natural Shaving Cream přírodní krém na holení 207 ml

Kód: 4234
323 Kč
Vyprodáno
Možnosti doručení
Položka byla vyprodána…

Jemný krém na holení díky jedinečnému přírodnímu složení zajišťuje hladké oholení bez vysoušení nebo podráždění pokožky.

Detailní informace

Kamenná prodejna
Kamenná prodejna
Věrnostní program
Věrnostní program
Spolupráce s profesionály
Spolupráce s profesionály
Výhodné ceny pro profíky v oboru.
Registruj se!

Detailní popis produktu

Jemný krém na holení díky jedinečnému přírodnímu složení zajišťuje hladké oholení bez vysoušení nebo podráždění pokožky.

Vhodné pro vegany

Netestované na zvířatech

100% rostlinné složení

Vyrobeno v USA

Použití

Aplikujte na pokožku v místě, které chcete oholit.

Složení

Certified Organic Aloe Barbadensis Leaf Juice, Myristic Acid (derived from palm kernel and coconut oils), Stearic Acid (derived from vegetable fats and oils), Potassium Hydroxide, Glycerin (vegetable-based), Certified Organic Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Certified Organic Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Citrus Tangerina (Tangerine) Peel Oil, Certified Organic Camellia Sinensis (White Tea) Leaf Extract, Camellia Oleifera (Green Tea) Leaf Extract, Certified Organic Calendula Officinalis Flower Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Extract, Symphytum Officinale (Comfrey) Extract, Trifolium Pretense (Clover) Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Fruit Extract, Althaea Officinalis (Marshmallow) Root Extract, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Sorbic Acid, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Hydroxyethylcellulose

Doplňkové parametry

Kategorie: Krém na holení
Obsah: 207 ml
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Společnost Pacific Shaving Company začala v roce 2002 s jasným cílem: radikálně zlepšit zážitek z holení. Výsledkem je řada cenově dostupných holicích potřeb, které prolomí bariéry, které holení dělají špatné jméno. Jejich filozofie je jednoduchá: vytvářet výrobky na holení, které jsou dobré pro pokožku, dobré pro peněženku a dobré pro zemi.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz