Reklamační řád


exclamation_mark_slickstyle Záruční lhůta

Na zboží u nás zakoupené má zákazník možnost uplatnit právo z vady do 24 měsíců od jeho převzetí. Na zboží, které má jasně stanovenou dobu použitelnosti potom po danou dobu použitelnosti produktu. Tato záruka se nevztahuje na zboží poškozené či opotřebené v důsledku jeho obvyklého užívání.

Při nákupu zboží na IČO uplatňujeme záruku po dobu 12 měsíců.

exclamation_mark_slickstyle Právo na odstoupení od kupní smlouvy.

Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Postup pro odstoupení od kupní smlouvy včetně formuláře ke stažení je obsažen v bodě VIobchodních podmínek.

exclamation_mark_slickstyle Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití.

  • Z hygienických důvodů nelze (bez zjevné závady) vracet použité kosmetické přípravky.
  • Kosmetické přípravky na vlasy jsou z velké většiny na bázi vosku a tomu podobných složení, které je citlivé na extrémní teploty, především v letních měsících může vlivem vysokých teplot při přepravě zboží dojít k roztátí produktu, tento proces bohužel není v našich silách nikterak ohlídat a neručíme tedy za špatné skladování zboží při jeho přepravě přepravní společností. Uděláme však maximum pro to, abychom tomuto zamezili a při objednávce pohlídáme informovanost zákazníků o tomto možném problému.
  • Zboží od nás odchází kvalitně zabalené a zkontrolované, neručíme však za případné poškození ze strany přepravní společnosti a takovéto vady je nutno reklamovat u přepravce. Nejlépe ihned při předání zboží přepravcem.
  • Neneseme odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, nesprávným skladováním, nesprávným zacházením a mechanickým poškozením, které vznikly nedodržením pokynů návodu k užití výrobku.
  • Zboží bylo opotřebeno v důsledku jeho obvyklého používání.
  • Uplynula záruční lhůta zboží.

I přesto, že Vám nejsme schopni v těchto případech zboží reklamovat, rozhodně jsme tu pro Vás a jsme připraveni jakýkoliv z výše uvedených problémů s Vámi konzultovat a poradit nejlepší možné řešení, sjednat adekvátní nápravu, případně poskytnout slevu pro Váš další nákup v našem obchodě.

sipka_00 Postup reklamace zboží.

Pokud máte se zbožím jakýkoliv problém, ihned nás prosím kontaktujte mailem na info@slickstyle.cz nebo telefonicky na čísle +420 608 271 457. V naprosté většině případů vše vyřešíme obratem k Vaší spokojenosti a domluvíme se společně na postupu.

1. Reklamace přes online formulář aplikace Retino

- nejjednodušší způsob reklamace - stačí zde vyplnit všechny potřebné údaje, zvolit si přepravu zboží Zásilkovnou (bude vám vygenerován zpětný štítek) a je to. Potom nám prosím dejte dostatečný čas na to, abychom se k reklamaci dostali. Máme toho více, takže se prosím nezlobte, pokud reklamaci nevyřešíme obratem.

2. Reklamované zboží nám můžete zaslat na naši adresu:

Slickstyle s.r.o.

Nuselská 50
140 00 Praha

Reklamované zboží nám, prosím, neposílejte na dobírku. Zboží na dobírku nebudeme přebírat. Je nutné balíček poslat klasickým způsobem bez dobírky.

 

Reklamace je zpravidla vyřízena ve 30-ti denní lhůtě (počítají se pracovní dny a lhůta běží dnem doručení vadného zboží k našim rukám). V opačném případě má zákazník právo odstoupit od smlouvy.

Reklamační protokol ke stažení.

 

Aktualizováno dne 10.01.2024.

 

slickstyle_l0g0


 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz