Cella Milano dárková sada na vousy
Kód: 5014Kamenná prodejnaNuselská 50 v Praze
Věrnostní programRegistruj se a ušetři
Doprava zdarmaDoprava zdarma od 2000 Kč
SLICKSTYLE PARTNERNízké ceny pro profíky
Související produkty
Detailní popis produktu
Sada produktů pro péči o vousy a knír od Cella Milano. Obsahuje olej a šampon na vousy s příjemnou mužnou vůní jalovce a skořice a kartáč na vousy. Dodáváno v luxusní dárkové krabičce. Vyrobeno v Itálii.
Sada obsahuje:
- Olej na vousy (50 ml) Cella Milano z přírodních olejů, obohacený o vitamín E je určen pro každodenní péči o vousy a knír. Vyživuje vousy i pokožku pod nimi.
- Šampon a kondicionér na vousy (200 ml) Cella Milano jemně čistí a změkčuje vousy.
- Kartáč na vousy
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Cella Milano je italská značka výrobků pro holení a mužskou péči s tradicí od roku 1899.
Na konci 19. století Milán vzkvétal jako rušné město s módními kavárnami, divadly a elektrickým osvětlením, které se vyznačovalo dynamickou atmosférou a módou. Vznikla společnost Cella, která se zaměřovala na krásu a nabízela výrobky jako mýdla, vůně a vlasovou kosmetiku, aby uspokojila rozvíjející se estetické preference. Ve městech, jako je Paříž a Londýn, se prosadily barbershopy, které se staly společenskými centry pro diskuse na různá témata. Výrobci mýdel Cella usilovali o dokonalost a používali jedinečný postup, který umožňoval získat vysoce kvalitní mýdlo. Úspěch společnosti se vyznačoval oceněními a uznáním, což upevnilo její postavení v italském toaletním a parfumérském průmyslu.
Koncentrovaný mýdlový krém na holení společnosti Cella si pro své výjimečné vlastnosti získal oblibu u holičů, což přispělo k důvěrnému vztahu mezi holiči a klienty. Zavedení bezpečnostních holicích strojků po první světové válce přesunulo rituál holení z holičství do soukromých koupelen a společnost Cella se tomuto trendu přizpůsobila. Vyvinula charakteristické obaly a ikonické obrázky, které podporovaly myšlenku holení jako osobní, soukromé rutiny. Mýdlový krém na holení, který byl pro značku Cella charakteristický, byl postupem času zdokonalován a v 50. a 60. letech 20. století byla v reklamách značky zdůrazňována jeho čistota a účinnost.