Cella Milano Cream Soap krémové mýdlo na holení 1000 ml
Kód: 12175Související produkty
Detailní popis produktu
Extra Extra Purissima je slogan, který vždy doprovázel ikonické vintage balení krémového mýdla Cella. Jedinečný a nenapodobitelný již 100 let, oblíbený produkt holičů.
PROČ TO FUNGUJE
Dodnes se vyrábí podle původního výrobního postupu vytvořeného již v roce 1899.
"Jeho vynikající kvalita a vysoká účinnost jsou tím největším dárkem, jaký si spotřebitel může přát"
Tak zní původní popis superkoncentrovaného složení, které lze jen s malým množstvím výrobku napěnit a vytvořit krémovou, měkkou a pevnou pěnu.
"Překvapivě jemný"
Tento popis zdůrazňuje, jak krémové mýdlo Cella pomáhá břitu klouzat po pokožce, čímž zajišťuje oholení bez podráždění a hebkou, svěží pokožku.
A v neposlední řadě jeho charakteristická, nezaměnitelná mandlová vůně... Prostě neodolatelná!!!
Mandlová vůně.
Použití
Chcete-li získat jemnou a pevnou pěnu, namočte štětku do teplé vody, naberte krémové mýdlo a začněte ho krouživými pohyby pěnit v misce, poté napěňte obličej a rovnoměrně rozetřete pěnu po pokožce až ke kořínkům.
Profesionální velikost 1kg (vhodné pro profesionálná použití v barbershopech, případně pro dlouhodobé domácí používání).
Doplňkové parametry
Kategorie: | Krém na holení |
---|---|
Obsah: | 1000 ml |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Cella Milano je italská značka výrobků pro holení a mužskou péči s tradicí od roku 1899.
Na konci 19. století Milán vzkvétal jako rušné město s módními kavárnami, divadly a elektrickým osvětlením, které se vyznačovalo dynamickou atmosférou a módou. Vznikla společnost Cella, která se zaměřovala na krásu a nabízela výrobky jako mýdla, vůně a vlasovou kosmetiku, aby uspokojila rozvíjející se estetické preference. Ve městech, jako je Paříž a Londýn, se prosadily barbershopy, které se staly společenskými centry pro diskuse na různá témata. Výrobci mýdel Cella usilovali o dokonalost a používali jedinečný postup, který umožňoval získat vysoce kvalitní mýdlo. Úspěch společnosti se vyznačoval oceněními a uznáním, což upevnilo její postavení v italském toaletním a parfumérském průmyslu.
Koncentrovaný mýdlový krém na holení společnosti Cella si pro své výjimečné vlastnosti získal oblibu u holičů, což přispělo k důvěrnému vztahu mezi holiči a klienty. Zavedení bezpečnostních holicích strojků po první světové válce přesunulo rituál holení z holičství do soukromých koupelen a společnost Cella se tomuto trendu přizpůsobila. Vyvinula charakteristické obaly a ikonické obrázky, které podporovaly myšlenku holení jako osobní, soukromé rutiny. Mýdlový krém na holení, který byl pro značku Cella charakteristický, byl postupem času zdokonalován a v 50. a 60. letech 20. století byla v reklamách značky zdůrazňována jeho čistota a účinnost.