Cella Milano After Shave Lotion voda po holení 100 ml

Kód: 12202
Novinka topseller
Značka: Cella Milano
299 Kč
Skladem
Možnosti doručení

Voda po holení od italské značky Cella Milano s tradicí od roku 1899.

Detailní informace

Kamenná prodejna
Kamenná prodejna
Věrnostní program
Věrnostní program
Spolupráce s profesionály
Spolupráce s profesionály
Výhodné ceny pro profíky v oboru.
Registruj se!

Detailní popis produktu

Voda po holení od italské značky Cella Milano s tradicí od roku 1899. Jedná se o příjemný moment wellness po holení, který zklidňuje a hydratuje pokožku.

Elegantní vůně, v níž se snoubí klasické a moderní tóny, okamžitě osvěžuje a tonizuje pokožku.

Proč to funguje

Speciální složení s příměsí alkoholu se rychle vstřebává, zklidňuje zarudnutí a zabraňuje podráždění. Obohacený o alantoin a panthenol zaručuje intenzivní hydratační, zklidňující a protizánětlivé účinky.

Použití

Naneste na obličej v hojném množství, po úplném zaschnutí jej rozetřete a rozetřete, dokud se zcela nevstřebá. Upozornění: vyhněte se oblasti kolem očí.

Vyrobeno v Itálii značkou Cella Milano s tradicí od roku 1899.

Doplňkové parametry

Kategorie: Voda po holení
Obsah: 100 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Cella Milano je italská značka výrobků pro holení a mužskou péči s tradicí od roku 1899.

Na konci 19. století Milán vzkvétal jako rušné město s módními kavárnami, divadly a elektrickým osvětlením, které se vyznačovalo dynamickou atmosférou a módou. Vznikla společnost Cella, která se zaměřovala na krásu a nabízela výrobky jako mýdla, vůně a vlasovou kosmetiku, aby uspokojila rozvíjející se estetické preference. Ve městech, jako je Paříž a Londýn, se prosadily barbershopy, které se staly společenskými centry pro diskuse na různá témata. Výrobci mýdel Cella usilovali o dokonalost a používali jedinečný postup, který umožňoval získat vysoce kvalitní mýdlo. Úspěch společnosti se vyznačoval oceněními a uznáním, což upevnilo její postavení v italském toaletním a parfumérském průmyslu.

Koncentrovaný mýdlový krém na holení společnosti Cella si pro své výjimečné vlastnosti získal oblibu u holičů, což přispělo k důvěrnému vztahu mezi holiči a klienty. Zavedení bezpečnostních holicích strojků po první světové válce přesunulo rituál holení z holičství do soukromých koupelen a společnost Cella se tomuto trendu přizpůsobila. Vyvinula charakteristické obaly a ikonické obrázky, které podporovaly myšlenku holení jako osobní, soukromé rutiny. Mýdlový krém na holení, který byl pro značku Cella charakteristický, byl postupem času zdokonalován a v 50. a 60. letech 20. století byla v reklamách značky zdůrazňována jeho čistota a účinnost.

Cella Milano Slickstyle.cz

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz